• Gratis verzending vanaf €75
  • Dezelfde dag verzonden
  • 14 dagen retourrecht


    Ruilen en Retourneren

    Hoe kan ik bestelde artikelen retourneren?

    Klik HIER om jouw retour binnen enkele minuten, gemakkelijk en snel te regelen via onze retourservice!

    Je kunt jouw online aankopen binnen 14 dagen aan ons retourneren. Je mag jouw aankopen thuis passen zoals je dat ook in onze winkels zou doen. De artikelen dienen in een zo oorspronkelijk mogelijke staat geretourneerd te worden.

    SALE artikelen die met 50% of meer zijn afgeprijsd, kunnen niet retour gestuurd worden

    In verband met hygiëne kunnen wij onderstaande artikelen niet retour accepteren. Indien het alsnog retour wordt gestuurd, hebben wij het recht om het retourpakket af te keuren en dien je zelf een nieuw label aan te schaffen zodat wij het item weer terug kunnen sturen.

    • Ondergoed
    • Zwemkleding zonder hygiënestrip
    • Sieraden
    • Geen originele verpakking en/of kaartjes
    • Gedragen of beschadigde artikelen
    • Artikelen ruikend naar parfum / ruikend naar zweet / of andere geuren waaruit blijkt dat het item niet meer in nieuw staat verkeerd

     

    Let op: indien je meer bestellingen hebt geplaatst, kunnen deze niet in 1 retourpakket geretourneerd worden. Indien beiden orders wel samen in een retourpakket verstuurd worden, ben je niet verzekerd voor de goederen.

    Indien een retour buiten de aangegeven 14 dagen wordt geretourneerd, kunnen we het/de artikel(en) tegenhouden en/of helemaal niet terugbetalen. 

    Voor een afgekeurde retour zijn de kosten voor het terugzenden van het pakket voor de klant.

     

    Hoe werkt de retourservice?

    Klik HIER of ga naar www.retourneren.nl/eddysmusthaves

    • Vul jouw ordernummer en email in
    • Selecteer het product wat je wilt retourneren en selecteer de retourreden
    • Maak een retourlabel aan voor de gewenste verzendpartner in de volgende stap
    • Print het label en plak op het pakket en breng het pakket naar het dichtstbijzijnde post punt

    De consument is wettelijk gezien verantwoordelijk voor een retourzending. Daarom raden we aan om de zending te verzekeren met de verzekeringsoptie in de check out. Hiermee wordt het aankoopbedrag vergoed door de verzekeringsmaatschappij bij vermissing of beschadiging van het pakket.

    *Retourneren kan enkel via onze retourservice. Indien je kiest voor een andere weg dan staan wij niet garant voor eventueel verlies of beschadiging.

     

    Kan ik mijn winkelaankoop retourneren?

    Ook kun je jouw winkelaankoop natuurlijk retourneren. Echter kan dit enkel in de winkel waar je de items hebt gekocht. Neem de aankoopbon mee naar de winkel. De artikelen dienen met aangehecht prijskaartje en onbeschadigd geretourneerd te worden.

     

    Wat kost retourneren?

    Wanneer je jouw bestelde artikel(en) wilt retourneren, ben je zelf verantwoordelijk voor het terugsturen en draag je de verzendkosten van de retourzending. De kosten van het retourneren zijn afhankelijk van de door jou gekozen verzendpartner.

     

    Wanneer ontvang ik de retourbetaling?

    Zodra wij jouw pakket in goede orde hebben ontvangen, ontvang je binnen 7 werkdagen een bevestiging. Wij doen ons best het aankoopbedrag van de geretourneerde items zo snel mogelijk aan je terug te betalen. Je ontvangt het aankoopbedrag op dezelfde manier waarop je dit bedrag hebt betaald. Indien je voor achteraf betalen hebt gekozen, annuleren wij de factuur en ontvang je een nieuwe factuur/informatie van Klarna.

     

    Kan ik een artikel omruilen?

    Een winkelaankoop kun je in de winkel omruilen. Indien je online iets bij ons hebt besteld, is een omruiling helaas niet mogelijk. Wil je toch een andere maat of kleur? Plaats een nieuwe bestelling voor je gewenste item(s). Zo heb je het item snel in huis en voorkom je dat het gewenste item uitverkocht is geraakt. Stuur je huidige bestelling retour via onze retourservice.

     

    Er ontbreekt een artikel in mijn pakket. Hoe kan dat?

    Indien we jouw bestelling niet volledig in orde kunnen maken door een bepaalde oorzaak, wordt je hierover geïnformeerd via de mail met een passende oplossing. Nog geen mail ontvangen van onze klantenservice? Neem dan hier contact met ons op.

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0