Garantie en Reparatie
Mijn item vertoont gebreken. Krijg ik garantie hierop?
Wij lossen het graag voor jou op. We verzoeken om contact op te nemen met onze klantenservice of door een retouraanvraag in te dienen via onze retourservice www.retourneren.nl/eddysmusthaves. Vervolgens beoordelen wij jouw aanvraag en reageren wij met een passende oplossing.
Ik heb een verkeerd/beschadigd artikel ontvangen. Hoe lossen we dit op?
Dat gaan we natuurlijk voor je oplossen. We verzoeken om contact op te nemen door een retouraanvraag in te dienen via onze retourservice www.retourneren.nl/eddysmusthaves. In de aanvraag voeg je foto's toe van de gebreken zodat wij deze kunnen beoordelen. Vervolgens nemen wij contact op voor een passende oplossing.
Wil je het item graag opnieuw, uiteraard zonder gebreken ontvangen, plaats dan een nieuwe bestelling voor het gewenste artikel. Zo heb je het vervangende item de volgende werkdag in huis en voorkom je dat het gewenste item uitverkocht is geraakt. De originele bestelling met het foutieve product zal retour verwerkt worden.
Wat moet ik doen als het pakket geopend wordt geleverd?
Bij Eddy's Musthaves verzenden wij met speciale verzendzakken. Indien de verzendzak niet intact geleverd wordt neem direct contact op via onze klantenservice en voeg foto's toe van de beschadigingen. We nemen contact met je op voor een passende oplossing.